Tuesday, January 11, 2011

Hujan Kelebatan

Morning Blogger!
salam hari selase. ish! hari ni aku TERbangun awal selepas dikejut olah "incik kesayangan". ehehe. hari ni xlambat ah bgn nye seperti semlm. uhuh skarang pukol 6.24am.Hujan plak aih pagi2 nih. mcm tu lah keadaan nye bile aku bgn awl dan nk pergi kije awl.mesti la hujan.adess too bad.. :(
sape ntah ni yg nak antor aku p kije? jarak umah aku ke ofis xde lah jaoh benor. dlm 10minit je bile jalan xjem.huh! slalu nye ayh aku la yg antor aku p kije. bukn time hujan je, tiap2 hari ye. FYI. miss my dad :(. bile ntah die nk dtg KL. waa... dtg la cepatt abah.. boleh antor adik kije. adik kasi abh komishen.. kuh2!
oklah, nak bersiap2 nnti tertinggal bas plak. nk smpai awal ke ofis.kije semlm still xsiap. menggelupor lah aku hari ni nak siapkn kije.Nanti smbung balik.

BYE Guy's! ;)

No comments: