Tuesday, January 11, 2011

T633 & U72


Korang tawu title atas tu bermaksud? hahah tu adelah no
BUS yang lalu lalang depan umah aku. Btw, td pagi memang amat2 lah teruk mase pegi kije tadik. Cube korang bayangkan, aku dok kelua umah pukol 6.50pg boleh plak bus yang aku tunggu tu smpi 7.40pg? menggelupur aku. pastuh da la kene naek tren, tren plak delay anda ramai gile orang. Mase aku tunggu bus td pagi, dah la kene naek bus yang penih dgn orang indon. DAMN! terpakse weyh, klu x mmg xlah aku nak naek bus tersebut. Dah la perot aku lapa gile, aku pown beli lah bee hun goreng kat lrt Kerinchi. tanye punye tanye, bee hun tu harge nye RM1.50 ye. Aku xlah tekejut cume berfikir "Mahal dah harge-harge barang skarang, cekik darah makcik nih jual". ish2! dunia-dunia..

ok lah guy's! kerja bagus-bagus, cari duit banyak-banyak utk mase hadapan. Chill. Majulah bus untuk penumpang ;)

No comments: