Tuesday, March 1, 2011

Hujan kelebatan


Morning all and assalamualaikum.
btw skarang ni tengah hujan yang amat lebat.
skarang pukol 6.58am aku still xke ofis lagi. memang hujan amat lebat gile dari subuh tadi.
adess. Please reda lah skejap supaya aku leh g kije. kije byk!! blurghhh!!!
aku rase memang lambat la aku ke ofis hari ni. da la lapar ni.
perot da menyanyi lagu "dunia-bunkface"
waaaaa....
Eh! mlm tadi boleh plak aku mimpi bestfrend aku,
ades! aku btol2 rindu kan die ni. nak kne jugak tepon and ckp nk meet die.
wuuu~ die pon bz je skung ni. xpela. aku try meet up ngn die.
(*bersungguh2 ni nmpk x?") =))
ok! guys.aku nk tengok hujan ni bile la nk berhenti.
xsemangat aku nk ke ofis. harus2 jem ni. adess.
bye akum..

lots of ♥ ♥ ;
xaxao =))

2 comments:

Kc Kasedah said...

nanti kite jumpe k anna! :)

-XaXao- said...

ehehe. orait bebeh! i will =))