Tuesday, March 1, 2011

March!


Oh! hampir terlupa. Bye February, Hye March! ehehe
memang rase sekejap gile ok mase skarang.
pelik aku.tapi ape yang nk pelik dunia tetap akan berpusing.
haish~

tapi, manusia juga makin banyak perubahan dan dunia teknologi juga makin banyak perubahan dan persaingan.korang perasan?
semakin lama macam-macam yang berlaku di negara luar.
dengan gempa bumi nya,dengan rusuhan sana-sani.memang xboleh belah.
ish2~

Tapi, ape-ape pown aku harap untuk bulan baru nih aku dapat la sesuatu yang baru.
mungkin kerja lebih semangat (*walaupun xbrape nk semangat);
kot2 sangkut kerja baru ke; (Aku nk update kerja2 baru);
dapat menghabiskan masa dengan kawan-kawan;
dapat menghabiskan masa dengan anak buah aku yang nakal tuh
ekekek~

Btw! nset aku skarang makin asek berbunyik je.
*sbb?
aku aktifkan TWitter Mobile ye! FYI.
hahaha. menggila betol.
tapi sampai midnight aku off da nset. keh2.
xlarat nk dok cas je nset tuh. kang meletopp plak! =))

oklah, bye assalamualaikum;
Lot's of love ♥ ♥
xaxao =)

No comments: