Sunday, February 13, 2011

pedulikanmereka!


kat atas nih layout baru untuk fb aku. ehehe
Ok! kalau korang boleh nmpk status aku time nih. bagus!
if xnmpak aku kasi zoom sket

"said: update blog.update fb.update twitter.update segalanya tentangku. ape yg kau mahu tahu tentangku,silakan bertanya kepada aku.Pedulikan saja kata mereka.walau ape pun anggapan kau terhadap aku,aku tetap aku"

Terus terang aku katekan, xde kne mngene ngn siapa2.
Mungkin aku terasa aku telah buatkan orang terluka dgn perangai aku.
aku xtawu la mybe aku ni jenis yg men ckp je ke pe ke..
mane la aku perasan. if aku ade melukakan korang..
silalah tegur =))

aku nak cerita sket. bukn sikit, tapi byk rase nye.jom!
mulakan dgn bismillah..
cerita pertama:-

"bila dapat kwn baru adakah korang akan melupakan kawan lame?
jawapan : pada aku x.mungkin kau silap.aku xpenah melupakan korang.dlm hati aku korang tetap pertama.dalam byk2 kawan, kawan ni lah yang bayk dugaan. aku xtawu kenapa. mungkin kwn yang mcm ni akan kekal lama. mungkin. insyallah. lebih byk dugaan dlm persahabatn, lebih kuat persahabatan itu. =))"

cerita kedua:-

"bile kite berkawan, pernah xdie jatuh cinta pade korang? gilekan bile jadi mcm tuh. huru hara kot. sori! aku dah der bf/gf. ish! memang rase macam susah gile nak handle. dalam fikiran, kenapa die fikir sejaoh tuh? haruske? untuk persahabatan, nak ckp ke x? klu xckp susah pulak. xckp pown susah.! urghh! sush nk jujur. kenapa nih? tapi yang penting bile dah ade seseorang dlm hati. kau akan rase mcm mane perasaan tuh. sirius!

cerita ketiga:-

"aku suke bile, dapat duduk berdua, kite bercerita tentang cinte.kite bercerita tentang hati dan perasaan .bercerita tentang kerjaya,bercerita tentang masa depan. Ohh! indah2! walaupun ape pown yg berlaku, dalam hati aku tetap kamu! Jangan kamu berprasangka ape-ape pown terhadap aku. biar ape pown mereka katakan, aku tetap aku dan aku tetap bersama kamu! sebab aku akan setia dgn kamu hingga akhirnye.insyallah.amin =))"

Love u haileiry!! :))

cerita keempat:

"aku harap kau tidak akan terus bermain difikiran aku.cukup disini.mungkin aku bukan buat kau.mungkin kau bukan untuk aku.Byk kemungkinan akan berlaku. jangan kau mengharap ape-ape pade aku. kau boleh dapat kawan yang baik selain aku.jgn jadikan aku kawan istimewa kau. aku xnak! aku xboleh terima! jangan pakse sebab aku xsuke dipaksa. biar ape yang berlaku antara kau dan aku hanya memori. aku hara kau faham apa yang aku cube maksudkan kat sini. terima kasih atas perasaan tersebut. mungkin kau untuk orang lain. sebab muke kau sungguh desprate lah! kenapa? aku masih xkenal kau siape.kau pown mungkin xkenal aku siape.so? kalau kau mahu persahabatan ni baik, teruskan dengan cara aku. yeah!! "
(ok! ni skrip dan lirik lagu je kat atas ni. tapi ade sedikit cerita benar. pengalaman penulis)




to: Mohdhaileiry mohd nawawi =))
:: pade aku kau terbaik! pade aku kau adalah sempurna. biarkan ape yang mereka akan katakan pada aku. itu perasaan aku terhadap mu. segala bende buruk yang mereka katakan, aku hanya pedulikan mereka, kerana mereka manusia yang cemburu kan tentang kite.. walau ape pun yang berlaku kau tetap dihatiku.. ::

No comments: