Sunday, February 13, 2011

Perpisahan


Salam and hi!

ade berita yag xberapa best lah..
aku dapat tawu yang kawan seangkatan aku akan berhenti kerja.
OMG! again!
kenapa kamu semua xboleh kije je sini?
xselesa ke kat sini?
(mcm2 pertanyaan yg bermain difikiran)

Oh! mungkin rezeki die kat tempat lain.
xpelah klu mcm tuh. aku redha dgn pemergian die, tapi..
aku akan tetap rindu die.
sgt kejap rase perkenalan kite.

Aku heran!
bile aku rapat dgn seseorang yg mungkin aku baru kenal,
mesti die akan berpisah dgn aku, kenapa?
ke mungkin takdir dan pertemuan memang telah tertulis begitu?
sempat jugak aku berbual dgn die..


aku: weyh! jgn lupekan aku taw.
kawan: baeklah,insyallah x.
aku: aku mintak maaf jika ade slah dan silap sepnjang pershbatan nih.
kawan: aku pown same gak weyh.
aku: nnti contact2 lah kt fb.jgn teros diam bile dah kt tmpt baru. kije leklok.
kawan: ok :((
aku: jgn nanges! aku xsuke. (tibe2 rase sedih melanda)
kawan: x.
aku: (*aku kucup pp die dan ucap selamat tinggal)
(serius! aku sedih)
kawan: terima kasih dgn tunjuk ajar ko selama ni.
aku: same2. kecik nye hal weyh. thnx sikat rambut yg ko kasi tuh. comel =))
kawan: same2. =((


"dia"

ok! kawan = sbelah aku tudung wrne purple kowt wrne tuh.
xsure lah. ok! die yg meninggalkan kami :((

p/s: hope. persahabatan kite akan kekal selamanye walaupun kite jaoh ye :((

No comments: