Thursday, February 10, 2011

Untitled

Salam semua!!

hari ni aku nak cerita something.
Actually td aku de la menjengah ke blog seorang gadis melayu nih.
aku tertarik gile dengan blog die. tak tahu la kenapa.
But u want to know one thing?
ape yang aku rase is, die seorang gadis yg sangat tabah menghadapi segala dugaan.

Tapilah, kalau aku berada di tempat die mungkin aku xsekuat die.
Die adelah gadis yg berumor 16tahun dan boyfie nye 5tahun lebih tue darinye.
die baru je tahu yang die sedang mencintai lelaki tersebut yang sedang mengidap "brain cancer"..
bile aku bace entry die. aku terkejut gile!!
(jantong rase cam nak jatoh je)

sekali lagi aku nak ulang aku amat terkejut!
Boyfie gadis tersebut mungkin baru je kenal die. dan ape yg aku bace,
lelaki tersebut sgt mencintai die hingga lah nafas terakhir arwah tuh.

sedang aku membaca entry beliau,
aku terfikir akan pengorbanan nye kepada aku.
Oh!! aku mungkin ade buat die terluka,
mungkin pernah buat die marah,
mungking juga pernah tidak mempercayai die,
mungkin juga meragui cinta die kepada aku..

Maafkan saye sayang!
"Sebenarnye, saye benar-benar mencintai kamu! dan saye xmahu kehilangan kamu!
saye tak mahu kamu meninggalkan saye seorang diri.
Sebab saya amat menyayangi kamu..

Kau adalah separuh dari diri ku.
Kau adalah sebahagian dari jiwa Ku ..
Kau adalah separuh dari tangisku..
Kau adalah separuh dari tawaku..
dan sebenarnye..

"kau adalah aku"

i Love u syg!

p/s: malu nak meluahkan perasaan kepada kamu. hanya aku dapat meluahkan nye di sini.

No comments: