Friday, February 11, 2011

Picture!Picture!picture!


Salam uollss!!
*ade ke orang bace?(haha ade2)

Okeh! hari ni is the heaven day for me.
sebab aku xbuat kije langsung k.
aku rase mcm malas gile. sebab kije yg sepatu
tnya aku buat hari ni,
aku da siapkan semalam. ehehehe

So! aku dok diam je la.Tapi rase cam lame gile plak nak balik kol 5ptg!
keh2.
OPPPSS! btw, hari ni ade sesi fotograp
hy untuk departmen kami
(Customer service representative)
WOooo!!!!

Memang best gile kowt! lepas k.pah ambik p
akai camera kesayangan die..
aku lak yang amek. terguling2 daku mengambil
gambar mereka. hehehe
Macam-macam gaye ye mereka.
Lepas tuh, dapat plak Baju yg bertulis

"I love custcare"

ahahaha.. Love sangat!
wuuuu~
apekah!

ikot je la.tapi tu t-shirt jep!
ngeee. So hari ni kire best ah! kalau x, dulu aku ade la sedikit perselisihan faham dengan kawan-kawan aku.. But now! alhamdullillah aku ok da ngan diorg. kami da berkawan semula dan segala kete
gangan dah pown ok.
Ternyata! Friendship is everything!

Nanti aku upload kan lah sikit gambar yang telah diambil.
hope! chill selalu =))

we again. Pilih kasih!

Yeah! kami bersame abg macho!

banduan dah dok depan.
kami pulak kt blakang =.=

inilah yg dikatakan "love custcare"
ahhaha.ape2 je la.
yg blkang skali tu banduan =))

group aku. Team leader berbaju hijau tuh bukn tl kiteorg.pengganti jep =))

Ahli-ahli custcare =))

No comments: