Sunday, March 6, 2011

Entry 4 Mybesties

Salam and goodmorning guys! (*ehehe aku terbgn awal ye hari ni)
hari ni ahad 6/3/11 jam pukol 6.30pg

keh2. its amazing sebab hari ahad selalunya aku bgn agk lmbt sket lah sebelum anak buah aku dok ketuk pintu bilik aku swoh bangunn.Damn!=))

baiklah! bercerita ke tajuk asal kite semula.
semalam aku meet besties aku yang agak lama juga persahabatn kiteorg dari aku kolej lagik smpi skarang.aku bersyukur sebab ikatan kami tidak putus. *cewaah!
kiteorang pegi mlepak smalam; makan2; gosip2; tgk orang; tgk baju; dan tgk movie la; hehe
aku semalam menunggu kakak nih lebih kurang 3jam.Oh!damn.lenguh kaki dan aku juge dlm mase yg same menjadi kaunter pertanyaan oleh matsaleh2 yg dok mencari jalan. ok! muke aku muke pertanyaan ke? hahaha fak. selepas 3jam tu die pown smpi dan meminta maaf kerana lambat.

pix ni aku amek mase aku menunggu die.huhu

aku kate; ok! xpe.jom mkn lapa gile nk pengsan! =p
Lepas tu kami berjalan2 nk mkn dan kami berhenti di pizza hut! heheeh mkn xbanyak; tapi selera amat besar. nah tgk!

selepas 30minit; masih ade lagik mkanan yg xhabes.sbb da full tank;

our food;

our food;

Lepas makan kiteorg ke TGV, tok menonton movie. heheh kiteorg decide nk tgk 'BLACK SWAN'. Memang best kot citer tuh.Wuu~ terbawa-bawa dlm mimpi watak die tuh heheh. Sebelum tu kiteorg berjalan2 1klcc dan mecari Forever21. But at last, memang xjmpe.But! dah 3plastik beg org beli kt kedai tu ok. mane diorg beli.FaK! kiteorg xjumpe pown.duhh.. Last2 kiteorg pegi stadium.Yeah! kc menunjukkan kasot yg die beli tuh.Ok! aku rase aku tertarik dgn VANS yg die tunjuk tuh.lawa! aku nk beliiiiii! aku tekad dah nih. huhuhu habes wayang! kami mlepak di taman. tgk je ape kami buat.

pix ni dah 3kali ambik sbb kc kate ade asap; Gosh!

model VANS; sile lah beli kasot bukn org =))

kc! pix ni yg mate mcm black swan tuh.fak!

Miss her;

Miss her;

Miss her;

Miss her;

us; pls! jgn jeles =))

p/s: have a great moment; great time with kc.KC! nanti sye nk kasot beli Vans awak teman ye! time kasih. then awklak blnje mkn kat Little Penang! wee~

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha full tank tak hengat!!! haha black swan tlah mpengaruhi saya skg!


-kc

-XaXao- said...

wakaka. betol!
try nk jdi white swan tp mcm xboleh. black swan sgt kuat mempengaruhi =p