Friday, March 4, 2011

Friendship part 2


assalamualaikum..

dah malam da sebenarnye.skarang jam da pukol 11.12pm.huhu aku nak tidow da sebenarnye tapi macam nak cerite something kat korang.btw, bukn nak mengumpat atau bergosip! haha

tadi, officemate aku nak berhenti kije. haish! lepas sorang-sorang group aku nk berhenti. sedih weyh! kejap je perkenalan kami. aku xnak byk cite. nanti korang tgk la pix kami. nanti aku upload. korang nampak kan?setiap pertemuan akan ada perpisahan. walaupun mungkin kite xredha dgn perpisahan tersebut. tapi itu dah menjadi ketentuan allah. kite hanya mampu berdoa yang terbaek kepada nya. walaupun jauh, persahabatan tu xkan pernah putus.ingat tu! =))

yang dah berhenti tuh sbelah aku 2dari kiri :((

oh! hampir terlupe, esok aku akan jumpe dengan kawan aku cik Kc!! ngee~ yang berkata aku ni hardworking punye org. oH! mmg tidak.cume Workaholic jep! bahahhaah. esok nk jalan-jalan; mlepak;gosip2; meluahkan perasaangg pown ade kot; keh2. okeh jumpe esok bebeh! sepetang bersama kamu pule.

lot's of love;
xaxao

p/s: kawan terbaik! =p

No comments: