Friday, March 11, 2011

Lancome workshop!

oh! hampir terlupe pasal invitation LANCOME WORKSHOP.
pheww! actually. aku ade dapat invitation ni semalam dari NUFFNANG!
thnx nuffnang. workshop ni akan diadakan pada 15mach2011 nih.

Date: 15 March 2011
Time: 7.00 pm – 8.30 pm
Venue: L’OREAL office – Level 13A and 15 Uptown 2, No.2, Jalan SS21/37, Damansara Uptown, 47400 Petaling Jaya

erm aku tak tahu samada nk pegi ke x. hehee
tapi rase cm nak pegik! aku nk sroh bf aku antor kan lah,ngee~
ye la.bukan senang nak dapat workshop free.
aku saje je masuk kot2 ade rezeki.hehe at last! dapat ye!
aku pikir dulu.
nak pegi aku submit ah form tu.

usha la ;D


p/s: nak pegi ke x?

4 comments:

DREM said...

Blogberry Emry said : pegi lah

-XaXao- said...

ahaha. insyallah pegi. sroh bf antor =p

Marissa Elena said...

Rissa naaa tadapat :( wuwuw . aha :)
njoyyy !

-XaXao- said...

uhuhu.xpe ade contest cepat2 buat ok! ;)