Thursday, March 10, 2011

Pertemuan yang tidak diaturkan

merenung mase depan aku dan die. *cewahhh! hampeh ;D
(padahal,bile le lutut aku nak baik ni.sakit wokkk)

assalamualaikum guy's and babe's.
hari ni aku xpegi ofis aku hengat nak la mlepak umah je..
tetibe nset aku berbunyi, ade sms.
"yunk! nk kelua gunting rambot nih.ikot x?"
ades..
mamat ni plak ajak pegi neman die p gunting rmbot.
aku jwb; "mcm malas, tapi pukol bpe n kat mane?"
hha * jwpn vunguks.kaki sakit2 pown gatal nk jln.
uhuh.mls nk banyak cite. senang citer aku pegi la jugak sakit2.dengan perlahan perjalananku,smpi jugak ke destinasi. yeayy!!
mase nak balik. aku tunggu la shuttle bus yg FREEE dari ikea ke lrt kelana jaya.btw, sebelum ni xpenah naek pongg.so aku ty la.smpi ok! ke destinasi.don't worry =p

ok! singlet baru.erkk~ ;D

ok! rambot baru :D

ni makanan die.aku? xmkn.hehe

pls2! no camera.katenye. ;D

kasut aku dan kasut die.motif? menunjukk! ahaha

p/s: aku hanya diminta utk meneman die utk memotong rambut.sakit2 lutut aku nih,sanggup gerak jugak meneman die.harap die paham; yg aku sayang die. *cewaahhh ♥ xphm.naseb ah! =.-

No comments: