Sunday, March 13, 2011

Mengumpat atau dingumpat?


Yes! itu yang aku nak uar-uarkan disini.
Thanx kalau kau ade mengumpat atau TERngumpat aku.
Sikit pown aku xterasa;
tapi jangan lah kau nak terus hidup dengan perangai macam tu.
aku xperfect dan tiada siapa yang perfect dalam dunia ni.
So, kalau kau ada mengumpat atau TER ngumpat orang;
cepat2 mintak maaf.takut xsempat weyh!
jangan main-main bab-bab cmnih.
nanti orang xmaafkan kau sampai bile-bile susah weyh hidup;
aku xtawu kenapa aku dok post entry pasal nih..
cume nak mengingatkan untuk diri aku dan diri kau!
opss! #terasake?
ok.lantak kau.ini tak ditujukan kepada sesiapa.
cume untuk kebaikan orang yang membaca blogg aku ni jep.
Btw,please jangan nak tiru ape yanga ada dalam blog aku ni sume kau nak ikot.
adoiyaaiii.Tolong lah wahai si #terasa jangan lah nk ikut sebijik2 mcm blog aku.
blurrghhhh! pening skejap.tapi, lantak kau lah.cume aku kurang senang sket jelah.nak kasi tahu tu je.

okthnxbye!

No comments: