Monday, March 21, 2011

Monday's Blues!

Asslamualaikum and hi ladies and gentlemenn
*pergh! pembukaan yang amat lah tragis! blurghh.. =)

haha aku xde la nk speaking omputih.tulis bahasa melayu je sudeyhh..nanti kate belagak plak speaking omputih.tehee~ btw, hari ni hari isnin. orang selalu ckp it's Monday Blues! hell yeah~ memang blues pown rase hari ni.dah la last week, aku dok kije sehari je.haha i can't believe it bebeh! but u must believe it. pekerja cemerlang memang kerja sehari je.haha *Vunguk's! aku bulan ni byk gile sakit kot. the hole body aku dah sakit.bajet balik kg macam nak urutlah perbaiki ape yang dah terpatah; tersenget; terlonggar; terkeras; hahaha.. NO! just joking.ingat aku robot? haha alhamdullilah sume ok dah skung.tapi aku ni memang rajin sakit2. it's Normal thing dlm diri aku. hari ni kat office mcm byk kije.But! bukn mcm memang byk kije.pening aku mcm nak muntah dok ngadap pc berejam.adoiii~ tak larat aku.Sibuk jugak lah sebab mende sume nk kne siap hari ni and submit esok.so aku memang struggle gile. Tapi aku sempat lah main TWITTER; and tengok AWAN DANIA. haha dah; mls nk mencarut byk2. nak tidow . nite!

p/s: amat letih dan xboleh o9 lagik dah.xlarat. pening @.=


No comments: