Sunday, March 20, 2011

Untitled

Hye all.Morning.again in the morning i update my blog.eheh
btw, aku baru je lepas buat banner yang xmenjadi.haha budus! idea xdtg kot.bajet mcm dtg,tp rupenye xsmpi pown idea tuh.haha. NVm.
esok pagi, i mean pagi nnti aku akan bertolak ke kl.ades~
amat mls terasa di dalam diri untuk bekerja dan pulang ke ke tempat asl.haha *agk poyo disitu
mesti aku mcm xreti da nk buat kerja.hahaha Damn!
ok lah,xmaw ckp byk dan berceloteh.aku nk tdow.ngntok doww! =p

*layan je gmbar2 yg sepatutnya aku upload tapi xupload.lmbat disituh =__=

erkk!kc your pix ade kat dekstop i lah.tehee~


kc! ingt baju nih? =))

bella and syabil

die sgt khusyuk ye tgk "3D" =))

aku dan bella "3D"

aku dan bella

p/s: btw,aku just masukkan je gmbar2 yg agk terlepas entry nye.tehee~ dah nk tdo nite. =))


2 comments:

Kc Kasedah said...

malu seyhhhhh! hahah

-XaXao- said...

ahaha.saye pown =.*