Thursday, March 31, 2011

Ramai org tak boleh tido sebab INTERNET?


"Ramai org tak blh tidur sbb ada penyakit insomnia. Tp ramai jugak yg tak blh tidur sbb ada internet :) "

haa. ye ke ape yang terFakk-Tab kat ayat atas ni? haha pada aku betul la. sebab kadang-kadang gua pon macam tu jugak. hihihi ini adalah pengakuan! sebab aku dulu pon selalu jugak macam tu.Yela zaman remaja ni biase lah. dah puas kene marah dengan mak bapak gua pasal INTERNET. Dulu, masa aku tingkatan 5, gua tak abis-abis melayan YM.ahah YM ye. dulu gua memang gile YM.sampai nak tersangkut dengan mat saleh sekor tu. haha. adore gile. entah paper. ala masa tengah muda- muda memang macm tu la. haha tak sempat nak bukak baju sekolah gua dah onn INTERNET. mak gua nampak memang kene sound lah gua.Dapat bil, bapak gua hangin internet lebih dalm rm100. haha dulu pakai Dial Up 1515 memang gile lah bile dapat bill.

Sebenarnye, INTERNET ni memang bagus dalam kehidupan seharian kita, tapi tu lah kadang-kadang gua tengok sekarang makin teruk dan banyak yang salah gunakan INTERNET. Skarang banyak la LAMAN So-SIAL yang menjadi-jadi.Memang berkembang sekembang2 nya.*tetibe terlupe perumpamaan tu. Ada Friendster, Twitter, Facebook, Myspace,Tagged la ape la macam-macam.Sume nye kite boleh berhubung dekat sini. Tapi benda-benda ni kadang kala bleh menyebabkan pergaduhan, penceraian dan sebagainya. If salah guna memang lain lah jadinya. So, gua harap korang dapat lah menggunakan Laman-laman sosial ni dengan baik. If lu dah berkahwin, janganlah tulis SINGLE dalam relationship lu.haha gua dah banyak nampak, tak elok untuk merahsiakan relationship kite. So ape yang gua cube nak sampaikan kat sini, Jangan sebab INTERNET lu tak tido. Banyak masa lagi kott. jangan sampai anak bini lu terabai disebabkan INTERNET.

okthnk;



No comments: