Saturday, April 2, 2011

Diri yang sentiasa bagus dan PERFECT?

Assalamualaikum and hi my beautiful bloggers.
btw, hari ni aku ade la dapat ayat yang kurang menyenangkan dari blogger ni.
aku cam xpaham la kan, yang dia nak tulis-tulis bende yang agak AWKWARD kat blogg aku ape masalah die? nak menjengkel pon bia la kat blog kau!

aku bukan apa, cume macam perangai die amatlah kurang ajar. aku malas nak publis blog die. sebab tak nak lah aibkan orang.nak tulis blog tu, tulis je la.nak melampau-lampau pegi la kat blog kau. Banyak jugak gua tgk dalam blog-blog pompuan, yang lelaki suke tulis ayat-ayat lucah kt Text Box diorang. Gua tak boleh belah bile ade jantan dok tulis macam tu. Gua hangin la.
Mungkin pompuan lain xkesah, tapi GUA kesah! So.Jangan nak majal-majal kat sini.

Dah.malas nak mengata-ngata sangat.Nanti dosa yang lain lak datang.

GUA cume nak ckp kat sni:-

Kalau lu pikir lu hensem dan macho sgt, xpayah la nak tulis gua macam macam.Lu ingt Lu sape? Anak dato? Lawyer? Majistret?
Nak blogging-blogging je la.tak payah nak tulis-tulis macam tu.
Jangan Jadi bende lain sudah ye BRO!

OH! yang penting gua dah BAND LU! dari blog gua.

okthnxbye! Fcuk for U!

2 comments:

Kc Kasedah said...

sape la yg kurg ajar tu ek?

-XaXao- said...

ade la hamba allah tu. cm haram betol