Friday, April 29, 2011

Hackers Ke Stalker Ke ape?


Helofff! aku kali ni entry bukan gedik, berangan, merapu atau ape-ape je lah yang bermain di fikiran korang.

Sebenarnye aku cume nak tulis kat sini yang aku tak puas hati dengan HACKERS.Oh! permulaan cite die mcm ni, aku memang ada Facebook account sebelum ni. kire nye aku ada double account.Btw account 1st aku xgune dan tak aktif. and 2nd, aku gune tapi dah close. So, nak dijadikan cerita ada la orang yang log-in Fb aku dan membuat status palsu atau apekah ntah.Dan ia menjadikan situasi lebih buruk. Bukan nak cakap apa ia membabitkan orang yang aku kenal.Dan sebenarnya, aku memang tak gune langsung FB tu sebab aku dah lupe pass also e-mail.

yang bawah tu bukan aku punye fb. so klu die ade publish ape-ape mintak tlg spam.

Skung, yang membuat status tu, ntah sapa. What the hell aku nk publishkan pasal cite aku kat FB? sendangkan aku da close FB? come on la, walau ape pon yang terjadi aku takkan publish kat laman-laman SO-sial ni ok! MATANG skett.

Aku just nak cakap, Sori kepada sesiapa yang dah terkena makian di dalam FB tersebut menggunakan nama penuh aku ANA NOORZAIMAH BT MOHAMAD. aku mintak maap banyak-banyak. Demi allah bukan aku.Aku dah try untuk log-in balik. Memang tak boleh.
hopefully faham.

thnx


1 comment:

Kc Kasedah said...

jahanam betul la hacker skg neh! bajet bagus je!