Monday, April 25, 2011

Hang out!

ye saye tau ia buruk! saje je.so wat?

hi guy's! rase macam lame tak update blog.haha padahal baru je beberapa hari la.disebabkan internet masih belom berbayar.heheheh

ok.Beberapa hari ni tak de mende nak update.tak de topik buat mase ni.oh! semalam aku berjalan-jalan dengan family aku.Pegi makan KFC jep kat PJ.akak ipar aku yang melanjakan.Yelah gua pon tak gaji lagik kot.tehee~

hell yeah.menggedik depan cermin

aku tak tau ape motif die posing cmtu


abaikan ape yg dilakukan oleh nya =_=

ni yang paling manja dengan aku =)

ni lagi sorang.sakit mate den =_=

Then siang nye pas gua p ofis, gua rase macam nak beli scarft baru la kan.Macam sket je.hehe Nak cari inner necj sebenarnye.so! at last i've got it.YeahhH! suke gile dapat jumpe sarung kepala tu.hahaha.Nak tengok? bleh.

new scarft that i bought.3skali kau.hahha

inner neck Rm18 at masjid jamek =)

p/s: Kegembiraan bersama keluarga adalah berkekalan abadi


No comments: