Saturday, April 23, 2011

Tumblr Best ke?

Hey guy's! Hahah aku dah lame ade akaun tumblr cume tak brapa nak aktif la.huhu.Tumblr ni best jugak main die.Lain dari twitter,facebook,myspace dan lain-lain lah.ni untuk ornag yang malas untuk post macam kat blogger.hahahha kat sni dok reblog je post orang.hahaha

Pemalas kan?

Memang pon.tapi aku memang addict la kat TUMblr semenjak-menjak ni.sebab banyak quote loev kat sini memang TErfakkk-tabb kat aku.ahahha selain tu, ada la pasal fashion-fashion.hehe memang best.cantik-cantik kot pakaian diorang.dah la skang ni aku gile eksosori.hahah Jawe betol.

Aku gile dekat rantai.Nanti awal bulan aku nak mencari la.eh2! simpan duit nak beli barang idaman! *ok! ingat2.eheheh

dah, malas nak berceloteh Nah! aku kasi aku nye laman Tumblr aku yang baru. Add okeh.jangan pandang je.Pollow-pollow


Tumblr : KacaRetak

No comments: