Friday, April 22, 2011

Justin Bieber Datang Malaysia?

baby baby baby ooohhhh...

hahhaa.. Dok nyanyi-nyanyi pulak la kan.ehehe Aku agak lambat skit kot nak update pasal "DEMAM JUSTIN Bieber".Semalam justin si kecik and cute nih ada buat konsert di Malaysia.Dengar kata memang ramai la kot yang datang.Tapi kalau diikut-ikutkan, semalam malam jumaatkan? huis.date die agak tak sesuailah kot untuk umat islam.Tapi nak buat camne kan?ok! abaikan yang tu. Just go with the flow.

Aku memang minat justin! haha minat sebab lagu die best. Justin? err boleh la.Tapi anak-anak buah aku la yang minat gile dengan Justin.mungkin pada mata diorang, die ni comel.Ok! he's cute btw.heheheh *malu

Owh cerita Justin bieber pon aku tak tengok lagik.memang nak pegi, but macam tade sape pown yang nak ikot tengok bieber tuh! okeh =_______=
Semalam aku ada la usha kat GUA pasal justin.Okeh awal gile kot diorang update.Pukol 12tgh mlm camtu la. saje la dok usha-usha.kot2 ade yang dah update dalam blog memasing.tehee~ last2 gua jugak yang update dulu. Then usha kat blog OH!bulan diorang lagik la banyak gambar justin bieber. huhuhu

Ni kalau aku tunjuk kat anak buah aku, ade dok tampal gambar dalam bilik.hahahah adoiii! So enjoy lah, aku ambik skit dari blog Oh!bulan dan Gua .


=)

=)

p/s: bieber fever





No comments: