Saturday, April 23, 2011

#10FactAboutYou!

#10FactAboutYou! yes #That'sTrue
  • I miss your hair.
  • I miss this song's that's your fav avenged sevenfold - Dear god
  • Miss the word that u always said "ilebiu" before u drop the call.
  • Rindu berjalan berdua,gelak ketawa,dan saling berpandangan.
  • Makan ayam goreng MCD bersama,oh! itu part yang paling aku ingat.Kau suke makan ayam kan? =)
  • Duduk berdua di bawah cahaya bulan di sebuah taman yang mungkin kau takkan lupa.berbual tentang kita,menyambut hari jadi bersama dan segalanya disitu.ok! aku rindu akan masa tu.Tapi,tak boleh kembali ke masa tu. :(
  • bile aku rindu, aku bermain dengan anak patung kucing yang kau beri.ok! name die anery.and you got mine tu, name die patrick.die masih ade lagi dengan kau?
  • Rindu dengan hari ahad, hari yang selalu menyatukan kita.
  • suke pandang cermin dan tak boleh jumpe cermin.bile jumpe mcm nak ambik gambar =)
  • bile nk tengok wayang,mesti complicated sebab sorang nak tengok cite kartun, sorang nak tengok cite perang.Last cerite kite tengok, Battle of lost angeles.ok! cite tu memang best sayang.ade simpan tiket die ?
p/s: btw, all that moment tak tau samada aku akan dapat kecapi lagi atau tak.im trying to get it back! insyallah. i'll be waiting you sayang.


No comments: