Tuesday, April 12, 2011

Kacak Luar Kachak dalam

assalamualaikum and hi guy's!
seronok mengumpat dan mengata, mengeji? haha damn!
entry ni maybe aku nak cakap sket ah pasal sesetengah manusia.Dan ia nya amat lah
TER-FAKK-TABB!

Aku cukup rimas, bile ada manusia yang macam tu.aku pown xtawu la. Korang tahu kan, bahasa merupakan bangsa? Susah la bile orang tak reti nak berbahasa.Mungkin aku bukan jenis yang kuat emo atau ape.tapi semua manusia ada perasaan kan? So, pikir la bile orang buat kat kau plak? ape yang kau rase? kalau kau xde rase, memang agak susah la nak cakap.mungkin kau tak cukup pelajaran.semua ciptaan tuhan kau kene lah hargai.jangan diubah-ubah ciptaan nya.kau tahu kan dosa? bile kau pulak kutuk-kutuk, dosa jugak kau tahu? walaupun aku mungkin sedikit ilmu agama dan masih nak memperkukuhkan lagi, aku masih paham bende tu sume.ape yang salah, ape yang patut, ape yang tak patut.

Kali ni aku mintak lah kau fikir balik ape yang pernah kau cakap dengan aku.bahase kau pada aku.kau fikir, mungkin kau boleh cakap macam tu dekat orang lain, dan mungkin orang lain pikir ia adalah satu gurauan.tapi pada aku mungkin tak.maap la ye! maap kau mungkin aku boleh terima, tapi bukan sekarang. sebelum publish ape-ape kat laman SO-SIAL, pelishhhhh! jaga tutur bahasa. aku cakap bukan untuk orang lain, aku mengingati untuk diri aku jugak.

Plis! ambik perhatian sedikit.Jage mulut dan jage perasaan orang lain.
kawan,girlfriend, boyfriend,mak,ayah, adik beradik dan sebagainya..

Jage hati diorang jangan sampai terluka dengan percakapan korang.
Biar kachak segala-galanya.

okthnx!



2 comments:

kc kasedah said...

lainkali reveal je sapa org tu. jgn takut okayyy ?

=)

-XaXao- said...

uhuhu ni kwn anna yg sorng tu. haha lantak die. call pown org xmo angkat