Sunday, May 22, 2011

Jalan-jalan Cari Steambot?

yes! aku sedang bercadang nak mlepak ke jb lagi next month.tapi tak tau bile.ikot schedule dulu lah. hehehe sebab kawan-kawan aku macam menuntut makan steambot.hahaha yo2 nanti ado rozoki den belanjo ekau. :D

sedang aku usha-usha kat internet pasal steambot kat JB. aku terjumpa steambot ni lah, seorang Rm17.50.tapi aku tak tau la sodap ke idakk.

details:
Steamboat & Grill Cottage at Taman Mount Austin, nearby Sultan Ismail Hospital. It is open from 6 pm to 12 am, everyday except Mondays. For any reservation, feel free to contact these numbers, 013-7499380, 0127388314 or 019-7746160.

p/s: korang ada tempat yang boleh dicadangkan tak steambot kat JB yang best?


2 comments:

sihassan said...

ni power! i pena lepak smpai setengah mati. kah kah

-XaXao- said...

mih mih mih :p