Monday, May 23, 2011

Kenapa dan Mengapa?

heloff yawww!

aku sedang berfikir dan terfikir.Ianya tetiba melintas di fikiran.Aku tak tau kenapa dan mengapa.

Bukan apa, kenapa setiap kali yang terjadi di dalam perhubungan itu mesti yang disalahkan adalah perempuan? kenapa tak lelaki? ini bukan untuk menunding jari kepada kaum lelaki atau apa.

Sejak-sejak aku onn balik laman sosial yang haram jadah tu, tetibe sume desup! tanya pasal status or whatever is happend to me rite noW! hey come on.aku bukan marah siapa yang tanya tentang desas desus tersebut. But! Y A memang betol. itu je jawapan aku.hehehe aku ok je KAWAN. tak ada masalah pon. :D

Cuma aku heran dan tertanya-tanya, mengapa kena tanya pihak perempuan dan bukan lelaki? Guess what? sampai sekarang pun aku tak tau jawapan. and i don't have the rite answer for that questions.Oh yeahhhh! Kat sini aku tak penah nak menuduh di pihak siapa-siapa. Cume apa yang selalu terjadi la dekat orang sekeliling aku. Feel pity to them and us!

tapi aku nak kasi tau kat sini, jangalah nak menuduh sbelah pihak je, tanya kedua-dua belah pihak sebelum membuat keputusan.Melainkan orang tu buta hati dan hati kering , takde perasaan. kaannn? so, tak payah la nak tanye kat orang yang sebegitu.

"tetibe aku terjumpa ni dalam Tumblr,Sometimes my feel up and down"

Setiap apa yang kita lakukan ada penyelesaiannya. kalau boleh diperbetulkan, betulkan lah. tak salah.di dunia ni semua orang buat silap.tak kira di dalam perhubungan antara lelaki dan perempuan, hubungan antara keluarga, hubungan antara kawan-kawan.

btw, next week kawan aku kawin.macam kena ambik gambar wedding beliau dan aku terpaksa mencari kamera DSLR.warghh! how come! dia macam mintak backup plak. To guys and girls out there, lu pikir dulu sebelum buat apa-apa keputusan. Jangan silap langkah ia akan membahayakan diri.

Chaww!

No comments: