Sunday, May 29, 2011

Shopping Online Part 1

heloff and Morning!

korang suke shopping online? kire macam korang malas nak keluar ke kan yang ade fb ke blogg ke mesti banyak orang dok jual barang-barang o9. hehe sekarang semua dah dihujung jari.kadang-kadang ada barang yang xjumpa kat luar tapi dalam fb ada. kan? hehe

Aku ni kira penggemar membeli barang=barang online.but tak de la sampai kaki shopping..sket2 je.bese la kan pompuan.hehe ape yang aku beli kat blog online atau FB?
  • beli baju
  • beli shawl
  • beli bag
ahaha tu je. kalau selua aku beli sendiri.baju pon kadang-kadang. sebab takut kain dia xsedap ke keras ke kan.sebab kita pakai nak selesa.dan berbaloi dengan harga yang kita beli.

btw, aku sedang mencari shawl satin.at last! jumpa jugak dengan harga yang berpatutan.aku penggemar shawl sebenarnya. sangat!

aku da order satu set baju ni.sekali dengan shawl.dah deal dengan owner aku book.hehe pas gaji bayar.ehehe Nak share jugak dengan korang mane selalu aku beli kan?





ni yang aku cakapkan tadi.nak beli 1set.hehe

p/s: kalau korang suka usha lah link atas tu.for owner, i promote kan nih :)


No comments: