Monday, June 6, 2011

Astro Hitz Spin Master 2! Zouk Club


yaw! what's up! put ur drinks up!

ahahaha ok dah2! tetibe. hahaha. Semalam aku duk umah sensorang, manakala anak2 buah aku dok bejalan ngan mak bapak mereka lah. so, aku pon melepakkan diri di rumah je. tak bejalan kemana pongg.

Mengantok gile. Pagi2 xnk bosan, aku dok kemas rumah, mop dan sebagainya. *cewahh! promote2! hehe basuh bajuuu.. *promote2! haahhaa

lagi pun bibik gua xdok. so aku buat la. menolong abg aku sket an. dah xde benda nak buat. nak kelua pon macam xde orang nk di ajak.hehehe. lagi pon aku memang lepakkkk gile semalam. huhuh

Petang tu dalam kol4 aku layan la Spin MASTER. maybe korang dah tengok kot. aku je mcm ketinggalan sket. heheh Sorik bRO! dari kol4- kol8mlm. memang lebam laa. hahaha Tengok si Dj2 yang best. Memang layan kot. Siap bukak Speaker mau tak gempak bunyik nye. heheheh
Dj Reeve yang menang dalam Astro Hitz Spin Master format.

Perempuan pun ada jugak la yang ikot. so? xnmpak macam gurl pon leh jadi Dj jugakk! hahah banggo den haa. btw aku heart jugak Dj Faith ni. so korang leh la search kat utube and facebook. Aku da LIKE. korang bile lagik?

Ape-ape pun kepada anak muda yang berminat nak jadi Dj, korang ikot la competition Kat Astro Hitz 705. Diorang suma bagus2.kalau dah minat tak bleh buat ape kan? hahahah

Go!


Heart this guy :)

p/s: maap. aku dah terjebak dengan muzik electro house, Trance Music?.gosh! sape yg ajar nih! tettttt..

2 comments:

Percetakan Dynagrafik Sdn.Bhd said...

sape ajar??....tetttttttt...

-XaXao- said...

suke sendiri. tettttt