Monday, June 6, 2011

OldSchoolMates! Awesome!


heloff!

Lama tak update blog ni. dah bersawang aku tengok. hehe.

Btw, last saturday aku and my old schoolmates bergerak ke melaka. kiteorang jumpe di sana. hehe kawan aku kawin yang aku telah uar2 kan di dalam entry yang lepas. memang best! dapat jumpe suma la kan. ade jugak yang xde. xsempat nak jumpa.

Dah la, nak naik melaka jem terukk. Fuhh! memang terbaik. nak balik plak nasib baik bas gua tak lepas. hahaha #deym! nk kelua melaka pon jem okehh. memang penat gile aku. Sangat terbaik rase.Kol 1pg sampai rumah. fuhh! thnx to my friend sebab pickup.die ckp sesama. tetttttt~

Okeh! berbalik pada tajuk di atas, sume skung dah berdouble2 aku tengok. ade jugak yang nak kawin lagik nih. wah! perubahan mendadak siaakk korang. hehehe aku jugak yang single mingle plak haa.. kih2!

Korang layan je la pix yang ada nih. enjoy! best jumpe korang wahai classmateesss! :)




budak2 laki classmates aku


p/s: pix lain2 dalam FB la. macam lame plak nk upload pki brokband. huh!


No comments: