Thursday, June 30, 2011

Bye Jun, Hye July

heloofff and morning guys!

Kejap je mase berlalu kan? hurmm macam2 berlaku di bulan JUNE. tapi semuanya semanisss kurmaa. hahaha dah! mrepekk. Thanx untuk bulan june sebab memberi sinar kembali. wah! gitu.

Bulan July ni aku harap akan menjadi bulan yang terbaik lah.
Sebab bulan july, ade birthday aku.hem3 paham2 la yekk. kikiki Orang2 disekeliling aku, sila prepare hadiah. Jangan buat2 lupa. Mak tak sukeee. hahaha.

Sapa lah kan yang nak menyambut birthday aku? Haishh sedih pulak den ni haa.. Sape laa yang jadi mangsa rembatan aku tahun ni.. ngeh3. Bulan ni pun tak leh nak enjoy sangat, sebab next month dah puasa and nak raya.

Ado korang ingat tak? sape yang tak ganti puasa tu, harap maklumlah yoo.

Oklah, tak nak panjang-panjang kan cite menceloteh mrepek2. So, aku harap bulan july ni dapat lebih banyak kenangan yang indah2 dan menerima perkara yang best2 ah.

okthnxchaw!

No comments: