Friday, July 1, 2011

Preview Transformer 3


Heloff yaw!

Semalam dah tengok da Transformer walaupun encik FF dah tengok kan? haishh. Saba je lah den.

Aku g la beli tiket pepagi kan, merangkak aku tengah2 demam dan sesema. pegi jugak lah kan, kang tak dapat plak nak tengok cite tuh. kempunan plak den. ngeh2!

Sampai2 je, aku book lah tiket. Bajet takot full plak.Usha-usha skali tengok banyak plak kosong nye. heheheh hampehhh! tapi untuk 3Drase sold out sebab die dok tunjuk yang biasa je. Bajet nak tengok 3D, tapi tak kesampaian pulak an. Tak pelah, tengok je la yang biasa.

haa, tu dia. FF suroh simpan nanti masuk belog tau la kita pergi berdua. ah! gedik plak aih.Dapat pulak tiket pukul 6.30ptg.ngeh2 terbaikkk. Awal katanya, memang pun. hehe

Okeh, back to the topics.

Cite ni pada aku agak lama laa mase dia, sebab sebelum2 ni aku rase macam kejap je. Tapi kali i macam tak leh blah sebab rase lame gilee. dah la sejuk, nasib baik bwk sweater dan ada sweater. kalau tak mau, aku pelok sape2 kat situ.hem3 dengan sesema, hidung tersumbat dan berbagai rase tak tentu arah badan aku.huhuh

Cite transformer kali ni, awek die bukan megan fox lagik. awek baru, muke die seakan2 cameron diaz. Memang cun habis, sampai orang sbelah tak berkelip2 memandangnya. hahha dan orang sbelah nye laguk, gasak tido. hadoii.. Balik umah la bro kalau nk tido.. ngeh2

Aku agak konpius dengan robot2 yang ada. sebab banyak yang baru kan? So, agak kopius mane satu jahat mana satu bak.heheh nasib baik ada orang yang tukang explain.baguss bawak dia menonton.tak rugiii ahhh!

Apa-apa pun, aku nak kasi bintang dari 10, aku nak kasi 8.5 lah. hehehe ok la tu kan2?

Dari tak ada bintang langsung. hahaha budus!

Nah, layan.Hearts this songs.




okchaw!

No comments: