Friday, June 3, 2011

Dah Kawin dah? oh-Em-Gee!

Helloff and Salam jumaat!

Weekend dah tiba.

Hari yang ditunggu pun dah tiba.

Terasa sayup dan gembira di hati.

Mengapa?

Sebab kawan sekelas aku nak kawin! sekali dua okeyhhh. Oh-Em-Geee.
Tahniah kawan sebab nak kawin da. Esok aku datang.
Tak ada ape yang aku nak bagi. tapi mahal la jugak. ahahahah :D

sumber : google.

Mak kawan aku pernah bertanya : "Bile lagi?"

Aku: "Err.. lexx2 lu makcik. ade nanti ade laa. mesti jemput makcik nyaa"..

ahahhaah. papppp!

Gua sebenarnya sentap! bila kawan-kawan mak aku tanya bab tu. Mude lagik kot aku. Tak terpikir lagi. Niat ada, tipu kalau xde kan? tapi still awal lagik.

Cer sabo.cer sabo. kan kan? :P

Kalau tiba masa nya. adalahhh.. akan ku jemput semuanya. kawan-kawan blogger tak tinggal :P

Esok, aku akan ke Melaka.My friends wedding.Tak sabar nk jumpa budak2 skolah aku dulu.Suma dah cantik2 + hensem2. suma dah berkaple. ahahah Good job dude!


No comments: