Friday, June 10, 2011

It's all about ..

Hellof guys!

Skarang dah pukul 2.47pg.aku tak tau aku tak leh tido plak aih. Dah tido, tapi cam terjaga balik. Ohdeymm!sakit da kpala ni. nasib baik esok jumaat. eh! hari ni laaa. haha

Okeh, kembali pada tajuk kat atas ni, its all about ... ahahaha tetttt~

Korang percaya pada, cinta yang kembali bertaut semula? bukan la nk cita pasal CINTA, tapi pasal perhubungan yang mungkin bertaut semula. tak semestinya cinta kan? ye lah, kot2 kawan korang yang penah korang kawan dulu then ntah cam mana leh plak lost contact.So many years okeh.so, how penah?

Btw, itu lah kan. Jodoh semua di tangan tuhan. Ramai jugak la kawan-kawan aku yang aku dah lost contact.mencari jugak laa.. ntah cam mana leh pulak jumpa kat Fb laa.. hehehe kira FB ni mengikat sillaturrahim jugak la. budak-budak skolah pun ada jugak jumpa balik. besar dah ko. hahahah

Back to the topics, ini apa yang terjadi kat aku laa. memang tak disangka mybe jodoh kiteorang jumpa balik. aku pun tak tau la, macam tetiba je kan. persahabatan tu terikat balikk. tetttt! ahaha. aminn.. siriusly memang tak sangka jumpa and contact balik! awesome! so,time tu la terfikir macam mana leh jumpe, add kat mane? Fb ke myspace ke ym ke.. ahahaa suma tu jadi pertanyaan pada aku. So, dia yang hengat sume. Dann.. time tu jugak la semua benda kita bertanya. kan2? hahaha tak lupe, cume tak ingat skettt je. ok daya ingatan anda cukoppp bagus! i loike.

1st step, jom kawan balik.2nd step, tengok dulu. :)

Hopefully, korang jangan la dok lost contact dengan kawan2.sedih doe.paling2 kurang pon text la.tanye khabar jangan terus menghilangkan diri.

Bukan nak jadi stalker atau ape dalam hidup korang. kan?

p/s: btw, thnx 4 everything you. that night was so awesome. :)

No comments: