Thursday, June 9, 2011

Yeah 3x!

haha.

ape ntah. aku pun tak tau. hehee btw, entry lepas aku ada cakap pasal shopping online kan?

So, aku dah dapat pun barang yang aku order tu. hehehe. Ok! berkenan dan suke. hahha

Mengancam siottss pakai scarft nih. Aku beli warna gold kan hari tuh. hehehe

So, owner dia nak tengok la kita pakai baju dia. aku pun post la kat dia semalam. tengok la feedback dia ape?

yakin?

korang yakin dengan apa yang korang pakai dalam seharian x?ape der hal derr. memang la ada baju yang kita nak pakai tapi, kadang-kadang terfikir samada ok ke? sesuai ke dengan aku kan?

Tapi tengok jugak la kan. ade yang kita boleh ikot ada yang tak. sebab kang kalau tak kena dengan kita tak ke pelik. kan2?

Ape yang aku pakai semalam, tak ada la pelik. maybe scarft die yang agak menunjul.hehe sebab warna gold kan? puas belit2 nak pakai cmner sebab dia sattin shawl agka licin laa. huhu aku ke ofis dok pakai cmnie, sampai ada yang cakap, :weyh ko nk satu lagu?" ahahah bengongg! kuwangg ajakkk! hahahaha ke ko nak tujukan lagu? hahahah #ape pun tak boleh weyh!

motip: nk suroh tgk lawa kan scarft tu?ok dah :)

if korang berkenan, nak jugak pakai cam aku tu korang boleh usha FB owner ni.




layan ni lah ;)

p/s: enjoy

2 comments:

Kc Kasedah said...

hey adek hana tajima! =P

-XaXao- said...

ahahaha. adik la sgt :)