Saturday, June 18, 2011

Kawan Vs Boyfriend

Helloff and Morning!

Aku terbangun tido awal plak hari ni, walaupun aku tak bekerja. hehee Entah mengapa lah kan?

Oh! malam tadi aku melepak dengan besties aku. memang best.ye lah kan, lama gile kot tak jumpa walaupun duduk kat kL jugak. HAMPEH lah kau gile! :P

Masing-masing bz dengan kije.nak buat acane.tapi takpe, sebab die masih ada hasrat nak mlepak dengan aku. nasib baik. kalau tak, memang pappp! dah kat dahi dia. hahaha.

Back to the topics, Kawan Vs Boyfriend.

Aku tak tau kenapa aku nak buat topik nih. Tapi apa yang aku nak tulis kat sini, tentang pendapat dan komunikasi aku dgn kawan aku semalam. pada aku, kalau nak bincangkan tentang perasaan ke masalah yang kita hadapi dan sebagainya aku selesa dengan meluahkan dekat kawan aku.Tapi ini hanya pendapat aku. sebab aku lebih selesa dengan kawan dan bff aku.

Bukan lah nak cakap yang aku tak selesa bila nk meluahkan perasaan or masalah kpd bf. * teetttt dulu la. sekarang tiada lagi.kih2 btw,aku lebih selesa dengan bff lelaki aku.bff aku sume nya dah berkaple. Mintak maaf kpd gf bff, kami hanya berkawan pinjam dia untuk sementara ye. huhuh

Kawan perempuan pun ada lah jugak.Maybe bestfriend lebih kenal kita macam mana kott.Talian persahabatan dengan kawan lebih lama dari ikatan bf. hahaha tu masalahnya. Kawan maybe lebih banyak membantu kadang2.

Pada aku kawan lebih penting. walau apa pun yang terjadi kawan kita jugak yg akan banyak menolong selain ibu bapa.Ibu bapa dah kira bahagian family lah kan. so kita tak campurkan di sini. Kawan pada aku is almost important things.kalau kita sedih, gembira, mempunyai masalah sume dengan kawan kita. banyak kenangan dengan kawan. tapi kadang2 kawan makan kawan. oh! itu aku memang pantang. kalau yang tu memang tak guna dipanggil nama kawan. siriusly!

bestfriends aku kebanyakan nya lelaki. so, banyak benda yang boleh diluahkan dan tukar2 pendapat masing2.hehehe memang lah ada part2 yg maybe lelaki tak boleh nak bantu.tapi tak mengapa, semua masalah boleh diselesaikan dan ada jalannya. kan2? bila dah melepak, mulalah kelua cite dulu-dulu, bape tahun dah kita kawan? hahah persoalan tu memang selalunya ditujukan. oh! bukan tuju lagu eh. haha

tapi, ape pun thanks for everything kawan2. susah senang nampak nya kita masih bersama.jatuh bangun aku dalam kehidupan ni masih ade kawan macam kau.Thanks jugak mengambil berat, menasihati, menolong semasa aku jatuh dan memberi semangat yang tidak berbelah bagi. cewah! dan terima kasih jugak sebab kau tidak pernah melupakan aku. =)

Jangan ada rasa nak bermusuh-musuhan. tak ada apa yang kau akan dapat untuk menjadikan aku sebegitu.

p/s: Jangan try nak stalk aku, and jangan cakap ikut sedap tekak je der.Jaga sikit anak tekak lu tu.Sekian

No comments: