Saturday, June 11, 2011

Kenape?


kenapa kita suka pikir bukan-bukan?

kenapa bila bersama dia, kita tak pikir ape-ape pun. indah kan?

Rasa aman dan damai je bila bersama, melihat air pancut di depan mata. hahaha
Ok! terasa indah saat tu.

Tapi kenapa aku tetap jugak fikir masalah yang lepas? sedangkan hati sedang tenang masa tu.

Kenapa aku tak buangkan nya jauh2. campak je dalam kolam tu.

Biarkan ia nya mengalir entah ke mana. biar aku tak tau hala tuju masalah yang mendak dalam otak aku.

susahkan?

Lain kali, bila aku duduk kat situ, aku nak campak semua tu jauh-jauh supaya ianya tak mendak dalam otak aku.

Tolong ingatkan aku..

No comments: