Tuesday, June 28, 2011

Warna Lipstik tentukan Warna Diri?


Warna Merah:
Merah menjadi pilihan mereka yang gemar menjadi perhatian ramai dan dan memiliki keyakinan diri yang tingi. selain itu, mereka juga tidak suka diperlekehkan oleh orang lain.pendek kata jangan cuba main-main dengan mereka ini.buruk akibatnya nanti! Namun begitu, mereka sebenarnya baik hati.

Warna Merah Jambu:
Warna ini mencetuskan kesan seksi dan pesona kepada si pemakainya.ia juga sesuai sama ada bagi si kulit gelap ataupun cerah.mereka yg memilih warna ini dikatakan seorang yg romantis dan berjiwa penyayang.merkea juga tidak suka mencari masalah dgn orang lain.tapi awas, mereka ini agak sensitif.

Warna Coklat:
warna ini menjadi pilihan mereka yg tak suka terlalu menonjol dari segi imej.bagi mereka, bakat dan keupayaan diri adalah penting. mereka yg memilih warna ini adalah mereka yg mempunyai keyakinan diridan stabil dari segi emosi.

Warna Ungu:
mereka yg memilih warna ungu adalah mereka yg sofistikated dan memiliki pertahanan diri yg begitu jitu.selalunya individu dari kategori ini berpegang kuat pada prinsip diri sendiri dan tidak gentar dengan orang lain.

Pelembap bibir tanpa Warna:
ia menjadi pilihan bagi mereka yg ingin kelihatan cantik semulajadi kerana ia hadir tanpa sebarang warna.malah paling tidak pun, mereka hanya memilih lip gloss yg mengikut warna bibir. walaupun tanpa sebarang warna, ia tetap memberikan kesan yg tersendiri.personaliti si pemakainya cukup begitu indah.mereka menggemarkan hidup yang aman dan damai. jadi sebab itu mereka lebih gemar melepak di tempat yang mendamaikan.

p/s: ape pilihan korang? aku pelembap bibir tanpa warna. its natural :)

3 comments:

Myra Amira said...

dear.. same la... huhuhu... pelembap bibir lagi senang... sbb i tataw nk pilih kaler ape sesuai dgn i... uhuhuh

Lala Adila said...

aku suka color pink . lalalal

-XaXao- said...

myra: hahaha kan u? i punnn
Lala: hahaha ko mmg minah pink pun :P