Thursday, July 14, 2011

Adakah Kita akan Terus Menunggu?

Hello peeps! Morning!

Pagi ni aku rase macam nak nak tulis pasal topik nih. Dunno why.

But sometimes, waiting is the hardest part dan paling menyakitkan. If korang yg sentiasa atau kadang-kadang terjebak dalam part ni. Sakit kan?

[sumber dari : Tumblr]

Menunggu adalah satu perkara yang memang aku tak suka sama sekali.Btw, its the hardest part macam aku cakap tadi. Tak kesahla dalam kisah perhubungan, atau rutin seharian kita.

Sebenarnya kita banyak bermain dengan perasaan ni tanpa kita sedari, percaya cakap aku?

tapi ini hanya pendapat aku. aku memang tak pernah "menunggu" sesuatu yg sangat lama.

Dan, dalam menunggu itu, terlampau banyak yang kita korbankan.
1. Masa
2. Wang/harta/material.
3. Perasaan.

[Sumber dari : Dunia Sebelah Zara]

Entry ni, takda lah kena mengena dengan aku sangat.Cuma bila terbaca blog orang, mulalah aku nak menghuraikannya.

tapi pada aku, menunggu tu memang sesuatu yang menyakitkan.Sebab kita tak dapat kepastian yang nyata. So, kat sini janganlah kita mengharap benda yang tak pasti.Just go with the flow.

Dan, paling penting aku tak suka menunggu orang. urghh!

[sumber dari : Tumblr]

paling tak suka kot, kecuali ada reasons yang boleh gua terima ok. Gua tak kesah.

"Lelaki tidak dtg bergolek perempuan tidak dtg melayang"

Nota kaki: Jangan terlalu mengharap dan diharapkan, sebab buang masa je menunggu benda yang tak pasti.okbye!

No comments: