Tuesday, July 12, 2011

Interview Scene 2


heloff guys!

Dah pukul 12.28pm. Wah! aku masih tak tidur lagik nampaknya.

Esok tak kije ke? halamakk. aku ponteng ah sehari. Sebab ada interview.

Warghh! last2 minit kot interview tu.Dahla call aku petang2 abes dah time kije. Mana tak kelam kabut aku. huhuh tapi tak apelah, rezeki sedang datang bergolek ni.

Sambut je lah dengan tangan yg terbuka. belum tentu dapat kan. as usual, janji aku berusaha untuk mendapatkannya.

Minggu ni je aku dapat 4interview. Pheww! sekali ada, haa datang memang tak hengat ah kan? Bukan laa nk ckp apa, sebelum2 ni ade je interview tapi tak semeriah bulan ini dan minggu ini. Harap2 ada lah yg tersangkut.

Kira jadi lah, birthday present aku yg amat bermakna minggu ni. ngeee~

Btw, thanks kepada tetttt..

Sebab kasi saya semangat untuk esok! chaiyok2!

Aku boleh buat. Kiranya, minggu nie bz dan penuh dengan interview je. So, doakan lah aku dapat kerja yang aku impikan. Boleh la open table. an3? :)

Harap2 rezeki nak puasa dan raya ni banyak. Dapat la anak2 buah aku dan sedara2 duit raye up skett! *belum ape2 dah berangan.agegege

p/s: Penat,ngantuk tapi best.Mlepak dgn dia.Hopefuly interview esok berjayalah. Aminn. Struggle gile memalam nih. wuu~

1 comment: