Tuesday, August 23, 2011

Bila kau akan faham?;

Mungkin kau takkan faham apa yang aku rasa,

Mungkin kau tak ambil tahu,

aku akan menanggungnya sendiri,

Tak apa, aku akan cuba dan terus mencuba.

Walaupun perit,

walaupun sakit,

Aku kena lalui nya.

Memang akan menitiskan air mata bila kita teringat,


Tapii..


Itu yang kita kena tempuhi,

Kalau datang hanya untuk menyakiti,

Kalau datang hanya untuk sementara,

Kalau datang hanya untuk memberi senyuman,

Kalau hanya datang untuk memberi gelak tawa,

Aku akan menolak kau dari hidup aku..


Tapi tak apa, aku terima segalanya, dan lampirkan dia sebagai kenangan.

Tak salahkan?


Nota kaki : Nak jadi baik memang lambat. Nak membina memerlukan masa. Nak meruntuh kan sekelip mata.

4 comments:

Lala Adila said...

nota kaki 2 nice . sabar weyh . ade hikmah semua 2 .

-XaXao- said...

terlalu byk sbar buat kita jadi memberontak.

Syazmira Suhaimi said...

susah nk buat org phm ap yg kte rasa.. susah itu berpura2 nk jaga hati semua.. susah nak bertahan ble hati da tak sanggop.. tp i2 lah d namakan khdupan.. ceria selalu :D

-XaXao- said...

kadang2 sy kaku dan rapuh utk menghadapinya.. :(