Monday, September 26, 2011

Sejak 4menjak ni;


Hallorsss...

Hai, Sejak 4menjak ni tak ada 2 menjak terus 4. haha

Kusut pikiran bhaiii.. aku pun tak tau nape. Maybe sebab baru nk berjinak-jinak dalam kerja baru. So, nk berjinak-jinak ni take time sket.

Apa-apa pun aku sedang berusaha untuk kebaikan dan menjadi yang terbaik. Nak jadi yang terbaik memang susah. Mula-mula kena jatuh, dan bangun semula. Kadang-kadang aku rasa jatuh dan tak bangun-bangun. Tak ada kekuatan nak bangun.

Entah. Rasa nak dekat dengan mak dan ayah je skarang.

Bila mimpi macam tu, mula la aku meroyan tak tentu hala. Nak duduk dengan mak dan ayah aku macam waktu aku sekolah dulu. Senangkan?

Ok. Keputusan semua terletak di tangan aku. Balik kampung ni, aku kena buat satu keputusan. dushhh! Rumit!



p/s: Nak atau tak, aku kena terima. Miss my mom and dad. Tunggu adik balik!! :P

2 comments:

El-Janna said...

bile ckp cm tu kite jadik windu da~~:(

-XaXao- said...

ok jom balik! :)