Sunday, October 9, 2011

i Do but;

Hey. Assalamualaikum readers. *ok ade ke?

hahah nevermind. ada ke tak ada, janji aku dapat update dan menulis serta merepek. yeahh!

ok cerita pasal i do. Aku nak cakap je i do untuk sesuatu perkara. Tapi aku perlukan masa untuk semua perkara. Bagi aku ruang untuk berfikir, masa untuk berseorangan. Boleh kan? Benda ni bukan boleh terus-terus je macam tu. hurmm..

perlukan pelukan untuk meredakan segala kerisauan.

Kadang-kadang serabut bila pikir pasal duniawi, tapi itu yang kita kena pikir untuk masa depan kita. Aku rasa, biarlah masa yang merubah segalanya.


Hanya mampu berdoa untuk yang terbaik. aminn :)

2 comments:

Kc Kasedah said...

i do love you anna ;)

-XaXao- said...

i do love u kc :)