Saturday, October 8, 2011

Wedding Day;


Hai Guys!

Sekian lama aku tak update belogg..

Sumpah SUPERMALAS. hehehe tak ada apa yang menarik pun sebenarnya nak di share. but Today, ada yang nak share. hehehe

Hari ni aku SUPER BZ, sebab ada kerja kawin. Bukan aku kawin, tapi jiran sbelah aku yang kawin. Ah! pelamin dia Merah putih. Simple and Nice. ehem Aku pun tak tau la kenapa kan, semua orang dok tanya aku bile nak kawin. hahaha

"Tak ada siapa yang nak kat saya, macam mana nak kawin? haaa.."

Watlexx dulu, tak ada yang betul2 sayang aku lagi. Oppss! Ok statement tu. heheh. Ada pun, tak nak luahkan perasaann. hahha ok. kita tunggu la sampai bila dia nak macam tu.

Ok, back to the topic.

Memang penat, makan nasi minyaki 2 pinggan. wee~ lama gile kot aku tak makan nasi minyak. Sekali kalau dapat, free lak ni. memang sedapppp masuk dalam perot. Dahtu aku 2kali kena game dengan Dj. hahaha Kena nyanyi, and makan telur rebus! hahaha kejammm! Dah la kalah, kena nyanyi pulak tu. Mampuih! :P

Ada lagi gambar-gambar yg adik aku ambik. nanti akan di update kemudian okehh. ni pun ambik dari fon buruk je. ngee ;)

Pinggan yg pertama. hahaha

Makcik photographer :)

Nah! moksu aku buat lauk pengantin :)

Nampak-nampak.kalau org johor kawin, memang pengantin lelaki kena tol dulu, sebelum dapat masuk ke rumah pengantin pempuan :P

Apa-apa pun memang best tadi. heppy dengan adik sedara aku. wee~

Nah tuju lagu sikit :)

No comments: