Monday, November 28, 2011

The Wedding Day



Yuh! Wedding day,

Bukan aku, tapi GM aku nye anak lah kan. hehehehe





Aku, pembantu je. Memang superb penat lah kan. Dengan orang yang ramai dan sangat ramai. ahahah

yes! 1st time wearing baju kaftan :)


Dengan pakcik teksi yang problem, tak tau jalan menuju ke dewan pengantin dan macam macam hal la kan. hahahha Super sabar je kot. Boleh ke pakcik teksi tak tau jalan? Sepatutnya bukan pakcik teksi tau jalan ke? haih.

Ape ape pun, gua sampai ke rumah pengantin dengan member gua dengan selamat. Tanpa cedera. kih kih.

Kami semua sedondon. Memang semua orang pakat tengok la kan? ok Malu sebentar. Tapi tak ape, ade jugak orang nak tengok kan? hahahhaa. ok merepek.



Dah penat nak taip banyak banyak. Nak tido. Penat. Esok nak kije walaupun orang dok sibuk cuti ganti semata mata untuk sebijik phone kan. Super korban ni :)


sedundun :)

auw! Auw! nak pelamin camni bole?

p/s: nak pelamin macam tuuu, nak kek macam tu semua nk macam tuuu.boleh tak u? hik hik

4 comments:

Phat said...

selamat pengantin baru kpd pengnatin hehehe

Ash Kyouhei said...

fulamak ! lawalah akak ^^

Akito Boron said...

baju kaftan? haha. nice

-XaXao- said...

phat : terima kasih. ehem
Ash: ahaha thnx syg!
Akito : yep :)