Thursday, January 19, 2012

Followers!


Hey yaw!

Lama gila tak update blog. Sebab gua takda idea nak update. But! gua nak update pasal followers di twitter. Cerita sikit pasal Twitter.

Gua sebenarnya dah bosan nak online Facebook. Sebab facebook dah bosan. Bila onn, gua dah blur tak tau nak buat apa. Bila onn gua tengok notifications, gambar2 orang update, komen then gua close. Hahahhaha

**sekarang online guna baby vain je :)

Sumpah! bosan. Sejak gua dah ada twitter gua onn je memanjang. Asal tak puas hati gua tweet. keh keh. Bukan la twitter tu tempat meluahkan perasaan. tapi dengan menulis, hati kita ni bleh la lega sikit kann..


Btw, gua nak ucapkan thanks pada followers baru di twitter gua. Sebenarnya gua dah banyak jugak racun fikiran member gua untuk berjinak jinak di laman twitter. Banyak yg cakap twitter bosan. Sebenarnye memang pun, untuk yang tak pandai berkata-kata atau bermulut kepoh. kah kah. Gua tak kepoh. Gua memang suka menulis ape yang terlintas difikiran gua luahkan kat sana.

Twitter memang best untuk kaki blogger sebab kaki blogger ni memang suka menaip. hehehe

Ok. malas nak cite panjan. Gua nak said thanks to all new followers dan yg agak rasa gua macam annoying boleh lah unfollow. Gua tak de halnya :)

p/s: Gua tau ada yang tak suka,but gua dah unfollow awal awal. So lu nak kata ape? keh keh

2 comments:

Mr.Trollulz said...

My life with twitter is suck. I prefer to write in blogspot. -.-

-XaXao- said...

hehehe its cool lah :)