Sunday, January 22, 2012

One step closer;

Hello, Holla, Hai. Assalamualaikum readers!

**bila tak ada kerja, cari kerja

Selamat Tahun baru Cina yaw!

Mood cuti kann? tapi gua tak rase mood cuti pun sebab gua tak balik kampung. Gua lepak KL jeww. *okgedik! whatever. heeee

*tak ada kena mengena dalam cerita ni, tapi gua nak ni!
***

Gua adalah manusia yang paling rajin abad ni, sebab gua datang ofis time cuti. hahaha Demi mencari sesuap nasi, perghh! ayat gua tak boleh belah kan? *oksilamuntahlahtakkesahpun.


Btw, Pagi tadi masa gua nak merangkak ke ofis KL hujan lebat plak pagi tadi. Ok! dengan ghairahnya gua nak ambik la payung dalam beg tangan gua. tetibe, cari punya cari payung tu gua tak bawak. tetinggal kat rumah. Memang gua melopong la kan?

Nak redah, konpem gua kuyup. nasib lah ada kedai kan, beli lah jugak. hewhew! berjalan meredah hujan semata mata untuk mencari rezeki untuk diri dan masa depan. insyallah :)

****

Yeah! talking about one step closer, yes i'm waiting for you. Who's you ? Only god's know. And i'll will loving you for a thousand more. Don't be a afraid, i'm will standing with you and never let you fall :)



p/s : This song for you :)

6 comments: