Monday, January 23, 2012

Wahai Manchester United!



Hai Penyokong MU!

Semalam Lu tengok match MU vs Arsenal?


Ahahah memang terbaik. Gua tengok sorang je kat rumah. Abah gua pun tak ada kan. Abang gua pun tak da. So , melayan lah gua malam tadi sorang sorang. Nak ajak member pun semua balik kampung. hahaha alone bebeh.

But nevermind, twitter gua menemani gua malam tadi. Sampai kena limit twitter gua. Deym. 1st time gua nye twitter kena limit. Nasib lah dah habis match kan? Kena tunggu sejam dua lagi baru boleh tweet balik. alahaii, dah rasa macam mana bila tweet kena limit. Huru hara tak ada tempat nak membebel.

Dan tak lama lepas tu ade awek comel tegur aku dia cakap :

: girl addicted bola ☺

Ahahah ye! saya addicted sangat pada bola. :)

**

Hati gua gundah gelana ni kott. keh keh. Tak boleh belah kan? Memang camtu. Dah memang gua kaki laman sosial. Semua benda ada dalam fon. Tak dapat nak dipisahkan. Alahaii.


Oh! cerita pasal Match MU semalam, bergaduh gaduh dalam twitter. Ada yang sokong Arsenal ada yang boo MU!. hahahah Lumrah lah kann. Dah MU menang nak buat macam mana. Weehuuuu!


Apa apa pun, gua sedang hajat nak beli Jersey MU. merah dengan warna biru tuu. Alahai kalau dapat tiap tiap kali ada game gua pakai. Berangan dah tu. hahahha. Gua tau gua lambat. Tapi nanti gua akan cepat beli jersey tu. Mesti abah jeles. hek hek!

**

Kepada semua penyokong MU, sabtu ni ada match lagi. Kali ni memang boleh buat gadoh. hahaha percayalah! Kat ofis gua rasa ada jugak sekor dua penyokong LIVERPOOL. Aduhai, kalau menang MU malam tu, memang gua tampal poster MU kat partition gua. keh keh**

Next game : FA Cup game: Liverpool vs Man Utd Jan 28, 2012 20:45 (Saturday)

p/s: Go mu! Mesti panas je hati budak LIVERPOOL yang baca nanti. hahahah #GGMU #GGMU #GGMU #GGMU

4 comments:

Nurfarahana Abdul Aziz said...

I love MU too..biar apa orang nak cakap kan ! :) high five sketttt

-XaXao- said...

ahahha yess!

Encik Troll said...

MU hebat. Puji lebih sikit. :)

Dah tau apa itu GGMU. :p

-XaXao- said...

hahaha kann