Thursday, March 22, 2012

1month 1week 1day

**diri yang ingin bangun dan teruskan perjalanan yang mungkin berliku di hadapan.


Nombor yang cantik, itu hanyalah nombor. Tersusun dan sangat teratur. Nak ingat pun senang je rasa. Mudah untuk gua sebut juga.

Yuh, we have been together for 1month 1week 1day. Seriously i'm into with him.

To acan:
"Thanks for every seconds, minutes, hours, every part that you give it to me and be with me. By the way acan, i hope you will be mine one day. yes one day. & i want you to know that i'm miss u so bad currently. "

To silent reader:
Thanks untuk silent reader gua. Gua tau ramai silent reader gua. Tak nampak pun muka diorang kat follower gua tapi silent reader ni ramai. Invi je keje lu kan"? Humble mungkin. Haha. Tapi tak pe, feedback dari silent reader gua dia cakap blog ni POWER dan dia suka dengan penulisan gua. Tapi gua dah bagi tau dia, " ni bukan sekadar penulisan, tapi ianya datang dari hati. dan turun ke jari jemari gua untuk menulis. pada gua penulisan ni bukan untuk menunjuk yang gua hebat dalam bercinta. Tetapi sekadar memori antara gua dan dia. Tak pernah gua nak bersikap menunjuk yang gua sebenarnya sekarang sangat bahagia. Gua tak pernah riak dan tak mahu riak. Gua harap semua paham dengan situasi gua "..


& gua harap lu semua akan terus membaca..

No comments: