Monday, March 12, 2012

Erti


# o1 - interview
*interview session

Interview adalah satu perkara yang membuatkan gua nebes tahap kemain.

Malam tadi, gua tido memang tak menyedarkan diri, dengan battery fon habis tak caj. Gua dah tak hingat apa apa, tau tau dah subuh. Dah lama gua tak rasa penat macam ni. Gua interview lebih kurang pukul 2petang. Nasib lah petang, kalau tak gua tak bangun dan pegi lah agaknya.

Tapi kali ni, gua bangun awal. Kemas rumah, basuh baju dan perkara perkara yang selalu dilakukan oleh perempuan macam gua ni. Erghh! Memang gau ganas tapi, bab bab macam ni gua cukup ambik berat. Gua tak boleh tengok rumah semak, tonggang langgang. Oh! gua pantang.

Bangun pagi tu gua dapat text yg suweet bak gula gula atau lebih senang diberi nama lollipop. Yuh, gua hanya mampu tersenyum dan membalas text tersebut. Lahaaii melting dah gua pepagi. Gua macam biasa membuat morning call. Oh! itu rutin.


Jam 11, gua siap.oh gua perlu masa yang lama untuk bersiap. Tapi ikut mana tempat dan yang penting gua bersiap untuk benda yang penting sahaja. Sampai di pejabat, mamat mamat tepi TM tu tak habis habis kacau gua. " Eh! eh! nak makan heels ke? " Lantas gua bercakap di dalam hati. Sampai turn gua, fuhh memang nebes. tapi dah lama lama gua selesa. Lepas dah azab gua.

p/s: Yeahh acan, esok dia plak yang ditemuramah. Harap semuanya berjalan lancar. :P


#02 - Friendship Not friendshit




**penyokong MU, tapi jersey tak beli lagik.



**muka nebes terpancar

p/s: hey my girls, i will never forget you :)

1 comment:

Firdaus® said...

semoga berjaya ye interbiuw tu..huuu...nice blog~

apa2 pun do follow my blog ye =)