Friday, June 22, 2012

Masa itu

Masa itu,

Banyak masalah, ragam, duit, transport dan macam macam lagi.

Kadang kadang hal yang macam ni selalu terjadi. Kadang kadang membuatkan gua rasa putus asa. Ah! Gua perlu kuat untuk dia. Ye kuat. Harus kuat untuk menempuhi semuanya. Biarlah tiada semua itu,tapi gua perlu dia di sisi.

Masa itu,

Sangat rumit. Sangat sempit. Sangat pening memikirkannya.

Tapi dengan kesungguhan & kesabaran gua dan dia. Hargai setiap masa, saat dan bila bersama. Jarak jauh pada gua, tak menjadi masalah. Kepercayaan, kejujuran perlu ada. Harapan yang telah diberikan akan menguatkan hati masing masing.

Harus percaya akan percintaan itu. Hargai pasangan itu amat penting. Percaya akan pasangan amatlah perlu. Gua percaya. & harus percaya.

Mungkin "masa itu" akan menjadi milik gua kekal selamanya. Gua tahu, cinta bukan untuk seketika tapi selamanya. Itu yang dihajati. Insyaallah.

P/s : cinta bukan seketika tapi selamanya. Aminn :))


No comments: