Sunday, July 1, 2012

July Tiba lagi



July tiba lagi.

Yuh, july tiba lagi. Kali ni pada untuk tahun 2012.

Semakin hari semakin besar & berganda tahun tu. Gua rasa banyak perubahan yang berlaku dan macam macam yang berlaku. Gua rasa banyak sungguh kenangan & cabaran yang telah gua lalui.


Jun telah berlalu. Gua harap Jun terus pergi dan pergi.

July bulan yang dinanti. Tinggal 16hari sebelum masa itu. Masa yang terus berputar laju. Laju dan pergi meninggalkan hari demi hari. Terus belari, pergi meninggalkan diri. Terus mengorak langkah demi langkah. Setiap minit & saat.

Ramadhan bakal menjelma,

Ramdhan yang ditunggu oleh gua. Gua rindu ramadhan. tiada yang istimewa tapi pada gua itu ramadhan adalah bulan ibadat. Kali ni gua menyambut puasa masih di negeri jajahan. Jajahan & masih jajahan.

Mungkin negeri jajahan ini punca rezeki gua. Gua menerima rezeki baru. dan gua pasti rezeki ini yang terbaik. Harap gua dapat menempuhinya. Bulan baru,rezeki baru, cabaran baru. Tetapi kekasih masih yang satu. hee Ah! melalut plak gua. Gua harap semuanya berjalan dengan lancar. Tiada gangguan & tiada sempadan.


July, be nice to us. Be nice to me. 16days more to go.Amin


p/s: Gua ade wishlist utk july ni. Bukan sekarang gua nak listkan,nanti! :))

2 comments:

Masmira Masri said...

raMAdhan bulan yg mulia dan sentiasa dinanti

do follow n visit mine

http://myaleo.blogspot.com/2012/07/julai-dah-tiba.html

-XaXao- said...

yup! :))